שניים מהאבות המייסדים של הטיפוגרפיה העברית המודרנית, צבי נרקיס (מעצב האות הנקראת על שמו) מימין, והנרי פרידלנדר (מעצבו של כתב "הדסה") משמאל.
התמונה צולמה על ידי עוזי אגסי (והיא מובאת כאן באדיבותו) בפתיחת תערוכת "אות עברית חדשה" שאצר ד"ר איתי תמרי (מביט בשניים בצד הימני העליון של התמונה) בגלריה האוניברסיטאית של אוניברסיטת תל אביב, במרץ 1985. "אות טובה היא אות שלא כופה את עצמה על הקורא", אומר תמרי, בראיון שנערך כמה שנים מאוחר יותר, "אין בה מוזרויות צורניות, היא יוצרת מארג נעים על הנייר, היא לא רחבה מדי ולא צרה מדי, לא בהירה ולא כהה, בעלת פרופורציות נכונות".
למטה: כריכת קטלוג התערוכה, ועמוד מתוכו, המציג סקיצות של אות הדסה בשלביה המוקדמים.