כותב שי: "הראשון, פרנק־ריהל, חגג לאחרונה 100 שנים ושולט עד היום במדיה המודפסת אותה אנחנו צורכים. הגופן השני, אריאל, עוצב בשנות ה-80 עבור חברת מייקרוסופט ודרכו אנחנו חווים את השפה העברית כמעט בכל המדיה הדיגיטלית והאינטרנטית."
והוא מוסיף: "נקודת המוצא של הפרויקט הייתה שב-15-20 שנה האחרונות גדל דור שלם בארץ שקורא עברית אחרת מאיתנו. הוא לא קורא עיתונים וכמעט ולא קורא ספרים. את רוב זמנו הוא מבלה בסביבה דיגיטלית ולכן הוא חווה את השפה העברית דרך הגופן החדש, אריאל. בעבודה אני מנסה לבדוק איך נראה הדור הזה.
"...בעצם, בדיוק כמו בעגבניות המהונדסות אך חסרות הטעם, הצלחנו לייצר מוצר שמתאים לכולם, כזה שבזכותו התחברנו לעולם הגדול. אבל דבר אחד קצת פספסנו - וזה התוכן. ייצרנו גופן שקשה לנו יותר לקרוא בו. גופן שבשלב מסויים ישאיר אותנו בפיגור, מנסים להדביק את הקצב של העולם הגדול".